4 Şubat 2016 Perşembe

                                    ~~~~~ ORIFLAME DOUBLE EFFECT MASKARA~~~~~~
           

                      Herkese yeniden merhaba uzun bir aradan sonra sizlerleyimm :)

             Bugün sizlere oriflameden almış olduğum ürün hakkında deneyimlerimi        paylaşmak istiyorum. O zaman müsadenizle başlayalımmmmm ;))
                            
                                                    ********************


                        Gördüğünüz Gibi Maskaramız evet doğru tahmin :).maskaramız gayet şık tasarlanmış bir maskara, rengi çok hoşuma gitti , mor rengini Çoook severimm de;) bak yine uzattım ya... maskaramız Çift başlıklı Oldukça  güzel tasarlanmış gayet hoş bir maskara.
                                   
                                    
Pekii Ya o zaman yararı? evet efenim yararı da oldukça var benim için "
                                                                        :#

                             
Ilk başı Kendiliğinden hızlıca açılan pratik bi fırça diyebilirim. Ilk fırçası kirpiklerinizi upuzunnn yapıyo zaten katalogda da görebileceğiniz gibi %60 daha uzun kirpikler elde edeceğinizi  iddia etmiş . Evet arkadaşlar Bence doğru Iddia etmiş çünkü uzatıyo baya iyi bir şekilde ve kirpiklerinizi tek tek ayırabildiğini söylebilirim maskaranın bu başını Çok beğendim üstelik yapış yapışlık bir durumda Yok.  
                                   
Peki ikinci Başı, katalogda 11 Kata kadar dolgunluk verebileceğini söylemiş. Peki bu doğrumu :D şok şok şok. Evet doğru arkadaşlar kirpiklerinize güzel bi dolunluk veriyor Amaaa maskara çok sıvı gibiydi hatta ilk sürdüğümde gözümün etrafı maskara oldu. Çok üzüldüm yine kullanmaya devam ettim. Artık çok daha iyi, ilk kullandığım maskara  gibi değil yani:))       ilk sürdüğünüzde Uzunnnn sonrakinde ise dolgun kirpiklere sahip olabilirsiniz kızlarrrr ;)   ben severek kullanıyorum Ilk kullandığınızda küçük sıkıntlar yaşayabilirsiniz Fakat  kuruduktan sonra gayet hoş duruyorr :*
                                                    Peki ne kadar??? sadece 15 tl Oriflame  Şubat ayı kataloglarından                          ulaşabilirsiniz Gülüüü Gülüüüüüü :))))
              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder